Бъди свидетел

Когато бях на 14 участвах в представяне на стихотворения в църквата. На мен ми дадоха да уча от Псалм 119:46-47.
„Ще говоря за Твоите свидетелства и пред царе и свещеници,И няма да се засрамя;и ще се наслаждавам в Твоите заповеди,Който възлюбих.“

Тогава не разбирах каква сила и призив има в тези думи. Няколко години по-късно, Господ ми припомни, по-време на една неделна служба, това силно слово. Тогава разбрах, че то е ДИРЕКТНО от Господ Исус за моя живот. Има ли по-силно нещо от това да бъдеш СВИДЕТЕЛ на възкръсналия Исус, който плати цената за всеки човек!
Не трябва да срамуваш, че си ВЯРВАЩ и ходиш на църква. В днешно време, като че ли много млади хора се СРАМУВАТ да признаят, че са ВЯРВАЩИ, УЧЕНИЦИ НА ХРИСТОС. Защо? Защото може да бъдат подигравани и хулени от приятели поради тяхното посвещение. Ето защо тези думи ме вдъхновиха да не се СРАМУВАМ да говоря Божието Слово. С голяма радост споделям с много приятели, че съм посветен на целта и намерението на Исус.
Желанието на нашия Господ е нито един човек да не отиде в ада, но всички да Го познаят. В Лука 15:4 виждаме загриженото Му сърце. Той остави 99 овце и потърси тази, която се беше изгубила.
Време е да се надигне една нова ГЕНЕРАЦИЯ от младежи, които са ОГНЕНИ за Исус! Аз не искам да съм като този свят, но искам всеки денТой да ме оформя и променя!Бъди свидетел за Исус и не се обезкуражавай от различните ситуации в живота ти. Исус ще се прослави, когато неговото ЦАРСТВО е на първо място.
Ще дойдат благословения, когато ЦАРСТВОТО МУ СТАНЕ ЗА НАС НОМЕР ЕДНО!

Вашият коментар

