Сърцето на Отец


  • Една вечер, докато бях с висока температура и кашлица, Бог ми показа много важна картина. Бях немощен и слаб в плътта си, но Святият Дух слезе върху мен много силно. Буквално беше като освежаващ душ и видях Неговата загриженост за съдбата и живота ни.
    Пред мен се разкри картина на един тинейджър, който учавства в баскетболно състезание и заедно с него е баща му, който го подкрепя. Преди състезанието, момчето с много страх и притеснение се подготвя, но родителят до него го насърчава с цялото си сърце.
    Бащата, виждайки страха в очите на сина си, се обърна към него и му каза: „Синко, не се страхувай. Аз съм с теб! Ти, ще успееш!“ Момчето, влизайки на терена, чу от другата страна презрителни думи: „Ще загубиш! Нищо не става от теб, откажи се…“
    Състезанието стартира. Бащата разбира се беше сред публиката.
    За първи път видях СЪРЦЕТО НА ОТЕЦ – как желае синът му да успее, как преживява тази игра заедно с него! Как ВИКА…
    „БЪДИ СИЛЕН И СМЕЛ! Не се отказвай!“
    Можеш ли да чуеш вика на Отец за твоят живот? Можеш ли да чуеш вика на Отец за нацията България? Можеш ли да не си част от сивата маса хора, които само се оплакват, а да поставиш ПЪРВО БОЖИЕТО ЦАРСТВО В ЖИВОТА СИ? И то точно в тази икономическа криза и в това трудно време в България?
    Бог прави път в пустинята! Знаете ли това? Исус Христос ходатайства за НАС всеки ден! Ето това сърце видях!
    Бях съкрушен, мноооого… НИКОГА преди не бях виждал или усещал по този начин СЪРЦЕТО НА ОТЕЦ! Разбрах – Той желае да бъдем ПОБЕДИТЕЛИ всеки ден! Той жадува да види войска от синове и дъщери, които са смели, а не заспали!
    В този момент забравих за температурата и кашлицата. И бях насърчен това, което преживях, да го споделя с повече хора.
    Много се отказват от състезанието на Живота – Исус Христос! Позволяват на някой друг да им говори за тяхната съдбата, а не сам Отец. Когато правиш реформаторски неща винаги ще има опозиция. ТИ решаваш дали да си радикален християнин или просто да си ЕТИКИРАН и заспал.
    Бягай в ПОПРИЩЕТО и не се изморявай! Бягай! Бягай! И ще вдигнеш купата на живота – Исус Христос!
    Бъди покорен на Бог и думите му!
  • автор:Петко Петков
Вашият коментар

